Jdi na obsah Jdi na menu
 


Tato dráha byla nejspíš založena kolem roku 1979. Za tu dobu uplynulo mnoho změn. Tato dráha měla dříve dvě nespojené tratě (falešnou dvojkolejku). Poté byla rozdělána. Koleje se schovaly a třičtvrtě doplňků bylo rozprodáno. Zbyl pouze nepatrný počet doplňků. Zbyla jedna lokomotiva, která je v provozu pouze jedním směrem a druhá lokomotiva ze které se musel vyndát motorek. Pak asi pět vagonů a z toho třičtvrtě vagonům chyběly součásti, které byli důležité. Po několika letech se dráha zase dala do provozu, ale jel jen jeden okruh a vagonky se dokoupily. Některé vagonky se postupem času neudržovali na trati a vždy se vykolejily a  nepodařilo se to zpravit. Protože lokomotiva byla stará a dělala rachot, tak se koupila další a už byly dvě. Lokomotivy jezdily po dráze velmi špatně z důvodu nevhodného podkladu. Pak přišla další pohroma pro dráhu. V srpnu 2003 se přestěhovala celá dráha. Ze začátku to byla jednokolejka na koberci. Pak se přišlo s nápadem, koupit stoly a dráhu přesunout na stůl. Pod kolejivo se dal koberec zelené barvy a bylo to. Potom se přišlo s návrhem, že by jsme mohli udělat falešnou dvoukolejku. Udělali jsme falešnou dvojkolejku a dokoupili vybavení. Potom přišla další rekonstrukce, koupil se most a udělala se třetí dráha. Tato dráha měla v účelu udělat na spodních drahách tunel. A co ze starými domečky? Přidali jsme je tak, aby vypadaly, že jsou v dáli.      

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář